عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


راه های پولدار شدن زنان تنها

چرا همیشه وقتی صحبت از آدم های میلیونر یا سرمایه گذاران بزرگ دنیا می شود مردان بیشتر از زنان، آمار ثروتمندان را تشکیل می دهند؟ در بیشتر برنامه های اقتصادی و مالی که در تلویزیون تماشا می کنیم کارشناس مسائل مالی یا سرمایه گذاران، بیشتر آقایان هستند تا خانم ها.

 

 

 

به گزارش نیک صالحی به نقل از آفتاب ، آیا این موضوع نشان می دهد که زنان نمی توانند به اندازه مردان اقتصادی فکر کنند و تنها می توانند دل شان را به دارایی های همسران شان خوش کنند؟ به نظر شما اشتباه زنان با درآمد معمولی در مقایسه با زنانی که میلیونر هستند در چیست؟



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، ترفندستان، ترفندهای کسب وکار، ،
:: برچسب‌ها: راه های پولدار شدن زنان تنها,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : سه شنبه 16 تير 1394

۱۳ پیش‌بینی در مورد آینده‌ی علم و فناوری

غروب در مریخ

 
 

در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌‌های علمی و فناوری را شاهد بوده‌ایم،

ولی نکته‌ی جالب در مورد علم این است که رشد آن همواره ادامه دارد.

اما در سال پیش‌رو انتظار چه پیشرفت‌هایی را می‌توانیم داشته باشیم. با فکر نو همراه باشید



:: موضوعات مرتبط: کسب وکار از اینترنت، اصول موفقیت، انواع شغل، مقاله های موفقیت، کامپیوتر، موبایل، ترفندستان، ترفندهای اندروید، ،
:: برچسب‌ها: ۱۳ پیش‌بینی در مورد آینده‌ی علم و فناوری ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394

۲۰ حقیقت جالب در مورد استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل

استیو جابز

 
 

این روزها شاید جای خالی استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل و اجراهای شگفت‌انگیزش که دنیا را به تحسین وا می‌داشت، بسیار احساس می‌شود. زومجی در مقاله‌ای، به بیست حقیقت جالب و خواندنی در مورد وی پرداخته است که می‌تواند برای هواداران اپل و استیو جابز فقید، جالب و خواندنی باشد

استیون پاول جابز ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در شهر سان‌فرانسیسکو آمریکا به دنیا آمد. وی مخترع، کارآفرین، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت اپل و یکی از چهره‌های شناخته شده صنعت آی‌تی و تکنولوژی دنیا است. استیو جابز به عقیده‌ی خیلی از اهالی تکنولوژی، مردی از آینده با ایده‌های ناب و استثنایی بوده است و محصولات که ارائه داد، توانستند تحولات عظیمی ایجاد کنند. از معرفی آی‌پاد در سال ۲۰۰۱ تا پرده‌برداری از آیتونز استور در سال ۲۰۰۳ و از همه مهم‌تر، معرفی آیفون و آیپد در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ که باعث شد صنایع مرتبط با آنها گام‌های بزرگی به جلو قدم بردارند. با اینکه استیو جابز سال ۲۰۱۱ میلادی در سن ۵۶ سالگی از دنیا رفت، اما هنوز آثار خدمات ارزنده‌ی وی برجا مانده و هنوز مسیر و افکار او توسط خیل عظیمی از توسعه‌گران تکنولوژی دنیا، دنبال می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به حقایقی جالب در مورد استیو جابز پی ببرید.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، موبایل، ترفندستان، ترفند های موبایل، ،
:: برچسب‌ها: ۲۰ حقیقت جالب در مورد استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394

بهترین نصیحت پدران چهارده تن از موفق‌ترین افراد دنیا

معمولا پشت سر هر مدیر اجرایی، یک کمیته‌ی غیررسمی مشورتی وجود دارد که باعث و بانی موفقیت‌های این افراد هستند. مربیان، هم‌دانشگاهی‌ها، شرکای زندگی و در مواردی، پدران، عضو این کمیته‌های مشورتی هستند.

احتمالا پندهای پدرانه به تنهایی شما را ریچارد برانسون و بیل گیتس نمی‌کند؛ اما دوز به اندازه‌ی نصیحت‌های پدرانه، ضرری هم نخواهد داشت.

نصحیت‌هایی که صحبتش شد، این‌ها هستند



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار، اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، ترفندستان، ،
:: برچسب‌ها: بهترین نصیحت پدران چهارده تن از موفق‌ترین افراد دنیا ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394

30 داستان کوتاه آموزنده موفقیت

مجموعه زیر را براتون از کتاب ۳۰ داستان کوتاه تایپ کردم امیدوارم خوشتون بیاد و در راه موفقیت بتونه راز موفقیت رو بهتون نشان بدهد .

 

داستان دو گدا

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش،اون یکی یه ستاره داوود.. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود پول مینداختن.


یه کشیش که از اونجا رد میشد مدتی ایستاد و دید که مردم فقط به گدایی که پشت صلیبه پول میدن و هیچ کس به گدای پشت ستاره داوود چیزی نمیده. رفت جلو و گفت: ....

رفیق بیچاره من، متوجه نیستی؟ اینجا یه کشور کاتولیکه، تازه مرکز مذهب کاتولیک هم هست.

پس مردم به تو که ستاره داوود گذاشتی جلوت پول نمیدن، به خصوص که درست نشستی بغل دست یه گدای دیگه که صلیب داره جلوش. در واقع از روی لجبازی هم که باشه مردم به اون یکی پول میدن نه به تو.



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، ،
:: برچسب‌ها: داستان کوتاه , آموزنده , موفقیت , رمان, جلسه,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394

کی میدونه مفهوم این عکس چیه اگه گفتید

 

در قسمت نظرها توضیح بدید؟

 



:: موضوعات مرتبط: مقاله های موفقیت، عکس نوشته موفقیت ، ،
:: برچسب‌ها: کی میدونه مفهوم این عکس چیه اگه گفتید,

نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394

عکس نوشته برای موفقیت سری 4

آرزوی پیشرفت دیگران را همیشه و  همیشه بخواهخیلی زیباست واقعا تفسیر زیاد داره این عکس

همه چیز را از خدا بخواهید از درگاه رحمت خدا ناامید نشوید

بقیه در ادامه مطلب:>



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، عکس نوشته موفقیت ، ،
:: برچسب‌ها: عکس نوشته برای موفقیت سری 4,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394

عکس نوشته برای موفقیت سری3

خودتان را برای بدترین وضع آماده کنید

منتظر فرصت نایستید خلقش کنید

زندگی پر از دست انداز است چه بخواهی چه نخواهی پس تجربه کن

 

 



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، عکس نوشته موفقیت ، ،
:: برچسب‌ها: عکس نوشته برای موفقیت سری3,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394

عکس نوشته برای موفقیت سری 2

عمل کردن با اندیشه باشدرویاهایتان را عملی کنیدنا امید نشوید

بقیه در ادامه مطلب>



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، عکس نوشته موفقیت ، ،

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394

عکس نوشته برای موفقیت سری 1

هرگز تسلیم نشو

نا امید نشوید به هیچ عنوان

ناخودآگاه

بقیه در ادامه مطلب:>



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، عکس نوشته موفقیت ، ،

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394

9 فرد ثروتمند ایران را بشناسید

اسامی ثروتمندترین افراد در ایران

 

اول: حسین ثابت بکتاش،غول گردشگری ایران صاحب هتل داریوش کیش که معماری آن به سبک تخت جمشید است صاحب گروه هتلهای ثابت است آقای ثابت تا پنج سال پیش در جزایر قناری هفت هتل(هفت هزار تخت) داشته است در کیش به غیر از هتل داریوش چهار هتل لاله و هلیا و پانیذ و تماشا راصاحب است او همچنین کلنگ ساخت هتل هفت ستاره کوروش در کیش را زده است این هتل تمام تجهیزات آن با انرژی خورشیدی کار میکند و در خاورمیانه حرف اول را میزند حسین ثابت هم بزرگترین شرکت هتلداری اسپانیا راصاحب است و خود او نیز در یکی از دو جزیره اختصاصی خود در جزایر قناری زندگی میکند سن او هم اکنون هفتاد سال است.

 

دومین فرد ثروتمند ایران:حامدرحمتی ، امپراطور و غول صنعت فولاد ایران
برآورد ثروت این فرد بالغ بر پنجاه هزار میلیارد تومان است او حدود هفتاد درصد سهام فولاد ایران را در اختیار دارد و فولاد بکار رفته در برج میلاد تهران از کارخانه ها و شرکت های او تامین شده است.

 

سومین فرد قروتمند ایران: محمد صدر هاشمی نژاد و مخ بیزینس ایران هست او اولین بانک خصوصی ایران یعنی بانک اقتصاد نوین را تاسیس کرد و هم اکنون ریس هیات مدیره بانکهای اقتصاد نوین کل کشور است همچنین او مالک و رئیس بزرگترین شرکت
ساختمان سازی ایران یعنی استراتوس هست ثروت او را بالغ بر چهل هزار میلیارد تومان تخمین زده اند.

 

چهارمین ثروتمند ایران: اسدالله عسگراولادی غول صادرات خشکبار و پسته ایران ورئیس اتاق بازرگانی ایران و چین هست در محافل غیر رسمی میگویند که چینی ها اعتبار این فرد را از ریس جمهور بیشتر میدانند و به خاطر او هست که رابطه اقتصادی با ایران دارد صادرات او سالانه بیش از صد میلیون دلار است و ثروت او را سی وپنج هزار میلیارد تومان تخمین زده اند.

 

پنجمین ثروتمند ایران: حاجی کریم علاءالدین، غول تکنولوژی ایران و امپراطور موبایل و گوشی تلفن همراه ایران صاحب بازار بزرگ علاءالدین در تهران و مالک تمام سرقفلیهای مغازه های این بازار معروف تهران هست گردش مالی روزانه در این بازار بالغ بر یک میلیارد تومان است ثروت این فرد بالغ بر بیست هزار میلیارد تومان هست.

 

ششمین ثروتمند ایران:علی انصاری غول بازار مبل ایران و صاحب بخشهای عظیمی از زمینهای یافت آباد تهران هست و ریس گروه اقتصادی تات هست لازم به ذکر است انصاری تا دو سال پیش عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بود و هم اکنون اسپانسر این باشگاه با نام بازار مبل ایران در اختیار اوست.

 

هفتمین فرد ثروتمند ایران:حسین هدایتی سهامدار بزرگ در بازار مبل ایران و مالک صنایع استیل آذین و کارخانه های ورق و فولادسازی و بزرگترین مرکز پرورش میگو از آن اوست همچنین برج سازی در دبی و ساخت وسایل تزیینی اکثر برجهای دبی در اختیار اوست همچنین از او به عنوان عابربانک باشگاه پرسپولیس نام میبرن به طوریکه در یکی از بانکهای دبی حدود دوهزارمیلیارد تومان حساب دارد و در بانکهای ایران حتما بیشتر از این مبالغ هست

 


هشتمین ثروتمند ایران؛ امیرحسین ورناصری از شهرستان مسجدسلیمان او توانست پیمانکاری سد شهید عباسپور را به اتمام رساند حدود دو هزار کشنده دارد وحدود دویست لودر،صدوپنجاه تا بولدوزر .سیصد عدد هیوندای مسافری، که کارگران خود رو به پروژهایش میرساند.پنجاه تا گریدر، هفتادتا بیل مکانیکی، هفتصد آپارتمان در تهران ،دویست آپارتمان در اصفهان، ده هزارمتر ویلا در شمال ،سهام دار کارخانه شیشه در همدان او هم اکنون پیمانکار سد کارون چهار در ایذه میباشد بعضی از نزدیکانش گردش پول این شخص را پنج میلیارد در روز میخوانند تمام پول این شخص در بانک های شهرستان مسجدسلیمان میباشد او علاقه زیادی به مسافرت ندارد و بیشتر در شهرستان مسجدسلیمان سکونت دارد بعضی ها او را از غول های ثروتمند ایران به طوری که شرکت چینی ها به اعتبار او احترام میزارن با توجه به ادله های موجود ثروت این فرد بیش از بیست هزار میلیارد تومن هست او هم اکنون شصت و هشت ساله و در شهرستان مسجدسلیمان سکونت دارد

 

نهمین ثروتمند ایران هم برادران هاشمی که هزاران میلیارد در صنعت فرش دارن و…..
البته سیاستمداران زیادی صاحب هزاران میلیارد در بانکهای اروپا وکانادا هستند ولی اماری ازشون منتشر نشده.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، کسب و کار، شغل های پردرآمد، پول، مقاله های موفقیت، ،
:: برچسب‌ها: اسامی ثروتمندترین شخصیت های ایران,

نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

۱۰ روش علمی و عملی برای شادی بیشتر

۱۰ روش علمی و عملی برای شادی بیشتر

شادی بیشتر تمایل تمامی افراد است. اما دستیابی به شادی در جامعه کنونی با وجود مشغله های فکری گوناگون، آسان و راحت نمی باشد. به منظور افزایش شادی راه حل هایی علمی و مهمتر از آن عملی وجود دارد که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

۱- بیشتر ورزش کنید.



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، ،
:: برچسب‌ها: ۱۰ روش علمی و عملی برای شادی بیشتر,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

هفت عادت صبحگاهی که روز شما را نیرومند ساخته و زندگیتان را تغییر می دهد.

هفت عادت صبحگاهی که روز شما را نیرومند ساخته و زندگیتان را تغییر می دهد.

 

بسیاری از واقعیت های شما خدادادی نیستند. بلکه توسط انتظارات، باورها و افکاری که شما در مورد آنها ایجاد کرده اید، شکل گرفته اند. بخش بزرگی از این باورها و انتظارات زنجیره عادات را تشکیل می دهند که شما آنها را در زندگی روزمره خود ادغام کرده اید. بله، برخی از این عادت ها به طور ناخودآگاه شکل می گیرند که می توانند مخرب و محدود کننده باشند، اما برعکس شما می توانید به طور آگاهانه عادات مثبتی که زندگی شما را به طور چشم گیری دگرگون و قدرتمند سازد، شکل دهید.



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، ،
:: برچسب‌ها: موفقیت, صبح گاهی, سحرخیزی, پول, کسب وکار,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

چگونه می توان ذهن موفقی پرورش داد؟

همه دوست دارند موفق باشند، اما راهش را نمی دانند.شما مطالب زیادی در مورد موفقیت افراد دیگر خوانده اید. و احتمالا در دنیایی پر از توصیه و نکته و دوره های آموزش موفقیت سردرگم شده اید.چرا هیچ کدام از آنها در مورد شما کارایی ندارند و در پایان هر کدام از این دوره ها نیز هنوز سرگردان هستید؟ واقعاً مشکل کار کجاست؟ هنوز هم جستجو می کنید. ساعت ها به اظهارات مربیان انگیزشی که می گویند، “هرگز تسلیم نشوید تا به آن چه که می خواهید برسید!”، گوش داده اید. و تمام آن چه را که گفته اند انجام داده اید، اما نتیجه ای نداشته اند. از این کار خسته و درمانده شده اید و چیزی را می خواهید که بتوانید همین الان شروع کنید و دیگر نمی خواهید به توصیه هایی چون هرگز تسلیم نشوید، گوش بدهید.



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، ،

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

به نظر شما برای شروع خیلی دیر است؟

به نظر شما برای شروع خیلی دیر است؟

 

هارلی جردن علاقه وافر خود را به تیله ها در شش سالگی کشف کرد. در سال ۲۰۱۱ او جوانترین مدیر اجرایی در سن ۸ سالگی بود. شرکت او به نام Marble king (شاه تیله)، اکنون محصولات مخصوصی را به قیمت ۱۰۰۰$ به فروش می رساند. اما اگر شما مانند هارلی نیستید و تاکنون علاقمندی خود را نیافته اید باید چه کنید؟ معنای کلمه تاکنون در جمله قبل می تواند حتی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه و حتی اشتغال در شرکتی باشد که آن را دوست ندارید. اما مشکلی نیست. به قول یک ضرب المثل قدیمی “ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.”



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، ،
:: برچسب‌ها: به نظر شما برای شروع خیلی دیر است؟,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

آیا موفقیت از آن چه که شما فکر می کنید، ساده تر است؟

آیا موفقیت از آن چه که شما فکر می کنید، ساده تر است؟

موفقیت

در دهه دوم زندگی ام (۲۰ سالگی)، همان زمانی که تلاش می کردم تا فرد موفقی باشم، یکی از دوستانم گفت: “هارو (Harv)، تو کارها را برای خودت سخت می کنی”. او فرد ثروتمند یا حتی موفقی نبود. حداقل برای من، این گونه نبود. عکس العمل اولیه ی من در مقابل این بود، ” تو در این باره چی می دانی؟!!” من دیدگاه او را نادیده گرفتم و دائما شکست می خوردم. او در مورد نحوه ی اداره شرکتم صحبت نمی کرد، بلکه در مورد ذهنیت من صحبت می کرد.

همه ما باوری مشترک داریم که برای دستیابی به نتیجه، باید به سختی تلاش کنیم. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.



:: موضوعات مرتبط: اصول موفقیت، مقاله های موفقیت، زیبایی های زندگی، ،
:: برچسب‌ها: آیا موفقیت از آن چه که شما فکر می کنید، ساده تر است؟,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.